Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan tudok megrendelést leadni a weboldalon?

A megrendelés leadásához válassza ki a kívánt terméket, helyezze azt a kosárba, majd kövesse a pénztár oldalán található lépéseket.

2. Szükségem van regisztrációra a megrendeléshez?

Nem, de későbbi rendeléseknél nagyobb kedvezményre lehetnek jogosultak azok az érdeklődők, akik regisztrált vásárlóként rendelnek.

3. Mennyi a minimum rendelési érték?

Webáruházunkban nincs minimum rendelési érték.

4. Hol találom a megrendelésem számát?

A megrendelésekről automatikus visszaigazoló e-mail-t küldünk. Az e-mai-ben szerepel a megrendelés száma, a rendelés részletein belül, az első sorban.  Erre a számra lesz szüksége, ha érdeklődni szeretne megrendelése státusza iránt, ha módosítani vagy töröltetni szeretné azt.

5. Mi a teendőm, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Minden megrendelésről automatikus e-mail kerül kiküldésre. Ha üzenetünket nem találja, lehetséges, hogy rossz e-mail címet adott meg a rendelés során. Ebben az esetben az ügyfélszolgálatunk info@lumtech.hu tud segíteni, beazonosítjuk a rendelését és javítjuk a hibás e-mail címet.

6. Hogyan tudom módosítani a leadott megrendelésem?

A megrendelések módosításáról ügyfélszolgálatunkkal info@lumtech.hu tud egyeztetni.

7. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Elfogadunk bankkártyás fizetést, előreutalást és utánvétes fizetést is.

8. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

Általában a rendelést 6-7 munkanapon belül kézbesítjük, de előfordulhatnak eltérések a készletektől függően.

9. Van lehetőség személyes átvételre vagy csak online tudok vásárolni?

Nincs átvételi pontunk, de kivételes esetekben van lehetőség személyes átvételre. Erre vonatkozó szándékát kérjük jelezze e-mail-ben, info@lumtech.hu. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy az átvétel helyszínén sem készpénzes sem bankkártyás fizetési lehetőség nincs, tehát rendelését az átvétel előtt utalással vagy bankkártyás fizetéssel ki kell egyenlítenie.

10.  Mit tegyek, ha hibás a termék, amit kaptam?

Ha a termék kézbesítésénél a csomagoláson sérülést tapasztal, ne vegye át, a futárral egyeztessen jegyzőkönyv felvételéről.

Amennyiben a kapott termék hibásnak bizonyul, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal info@lumtech.hu. A terméket ne dobja ki, készítsen fotót a sérülésről, írja le a pontos hibát. A terméket cseréljük, vagy amennyiben ez nem lehetséges, visszatérítjük az árát.

12. Hogyan tudok visszaküldeni egy terméket?

A termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetősége elállni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket. Felhívjuk figyelmét, hogy csak magánszemélyeknek van lehetőségük élni az elállási joggal. Jogi személyeknek, céges vásárlóknak nincs elállási joguk! A visszaküldést ügyfélszolgálatunkkal szükséges egyeztetnie info@lumtech.hu.

13. Van-e mennyiségi kedvezmény nagyobb rendelések esetén?

Igen, nagyobb mennyiségű rendelés esetén kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal info@lumtech.hu a legjobb ajánlatért.